Nieuws December 2009

6 maal voor Pedro

Tijdens de halve finale van het WK voor clubs heeft Pedro met zijn goal een uniek record behaald. De jonge aanvaller wist dit jaar in 6 verschillende competities te scoren. Nog nooit wist een speler dit te bereiken. Pedro scoorde dit jaar in de competitie, Copa, Spaanse Supercup, Europese supercup, Champions League en de WK voor clubs. De goals van Pedro waren vaak beslissend. Zo scoorde hij de winnende goal tegen Shakhtar in de Europese supercup. Dit seizoen kwam de aanvaller 10 keer tot scoren: 3 in de competitie, 2 in de copa, 2 in de Champions League, 1 in de Spaanse supercup, 1 in de Europese supercup, en natuurlijk de goal in de WK voor clubs. Onder de volgende links zijn een aantal goals van Pedro te zien in de verschillende competities.

De 1-0 tegen Almeria in La Liga

De 1-0 tegen Leonesa in de Copa