Nieuws Maart 2013

Adriano enkele weken niet inzetbaar

De Braziliaanse verdediger, Adriano, moest zich zondagavond in de eerste helft van de wedstrijd tegen Rayo Vallecano, laten vervangen door zijn landgenoot Alves. Adriano had een blessure opgelopen aan zijn hamstring tijdens het controleren van de bal. Medische onderzoeken hebben de blessure aan de hamstrings bevestigd en medici van FC Barcelona verwachten dat de verdediger vier tot zes weken is uitgeschakeld.

Voor FC Barcelona is het uitvallen van Adriano een fikse tegenvaller, want Puyol is door zijn operatie aan zijn knie voorlopig ook niet inzetbaar. Door de kwetsuur zal Adriano de dubbele confrontatie met Paris Saint-Germain missen.

Voor de Braziliaanse verdediger staat het seizoen 2012-13 voor al in het teken van blessures en hierdoor heeft hij al vele wedstrijden moeten missen. Zo was hij laatste wedstrijden tegen Sevilla en AC Milan ook al niet inzetbaar vanwege een enkel blessure.