Nieuws Maart 2013

Alves speelt gelijk tegen Italië

Donderdagavond werden de eerste interland wedstrijden gespeeld waarbij enkele Barça spelers in actie kwamen. Dani Alves speelde met Brazilië in Geneve tegen Italië en hij mocht de volle 90 minuten mee spelen. Door doelpunten van Fred en Óscar, stonden de Zuid-Amerikanen voor tijdens de rust, maar De Rossi en Balotelli brachten de Italianen weer op gelijke hoogte, waardoor de wedstrijd in 2-2 eindigde.

Tello, Thiago, Muniesa, Bartra en Barça B speler Deulofeu kwamen in actie voor Spanje onder de 21. In Toledo ontmoete zij hun leeftijdsgenoten uit Noorwegen. De Spanjaarden versloegen de Noren met 5-2. Nadat de bezoekers op een 0-1 voorsprong waren gekomen, scoorde Barça aanvaller Tello twee keer.

Portugal onder de 21 werd met 0-1 verslagen door Ierland. Bij de Portugezen speelde Barça B speler Luis Gustavo de volle 90 minuten mee.