Nieuws April 2018

April-reis verplaatst! Boek nu voor mei!!

Omdat de Spaanse voetbalbond het belachelijke besluit nam om de finale van de Copa del Rey middenin de competitie te laten spelen (op zaterdag 21 april) en daardoor de (competitie)wedstrijd van dat weekend naar een midweekse datum werd verzet, zaten alle reisdeelnemers opeens met een weekend zonder wedstrijd.

Na veelvuldig overleg met o.a. het hotel en Transavia zijn we er echter in geslaagd de reis te verplaatsen naar het weekend van 18 tot en met 21 mei. In dat weekend speelt Barcelona tegen Real Sociedad.

Dit betekent dat de aanvankelijke sluiting van de boekingen kan worden opgeheven en het weer mogelijk is om voor het nieuwe weekend te boeken!

Wilt u dit seizoen, tijdens een mooi voorjaarsweekend, nog een keer het sterrenensemble in actie zien en de laatste wedstrijd van dit seizoen meebeleven? Klik dan hier voor alle informatie of vraag direct een boekingsformulier aan via peter@nbdsports.nl. Mocht deze link niet goed werken, stuur dan alstublieft even een eigen e-mail aan peter@nbdsports.nl.

U bent meer dan van harte welkom!