Nieuws Mei 2014

Barça heeft iets nieuws op Facebook

FC Barcelona heeft sinds 21 oktober 2009 een pagina op Facebook en sinds die datum gebruikt de club de pagina zeer intensief. Hierdoor heeft de club inmiddels meer dan 65 miljoen fans op de officiële Facebook-pagina.

De meeste Facebook gebruikers maken inmiddels ook gebruik van de Messenger van Facebook en hierin kunnen gebruikers elkaar “stickers” sturen. Dit zijn grappige plaatjes die de gesprekken luchtig houden. Er kunnen steeds meer van dit soort stickers gedownload worden. Sinds donderdag heeft FC Barcelona ook van deze stickers uitgebracht.

FC Barcelona heeft 16 stickers uitgebracht en tonen de beelden van spelers zoals Messi, Xavi, Iniesta, Neymar, Pique, Cesc, Alves en Alexis in verschillende situaties om een breed scala van emoties te illustreren.

De stickers van de spelers van FC Barcelona zijn gratis beschikbaar voor alle Facebook gebruikers. De stickers kunnen ook gebruikt worden in Facebook voor de smartphone. Om de stickers de kunnen gebruiken, moeten deze wel gedownload worden in Facebook en dat kan op de volgende pagina.