Nieuws Januari 2018

Barcelona Fanshop heropend!

Na een wisseling van eigenaar is de Barcelona Fanshop volledig vernieuwd en zaterdag officieel heropend.

Nadat hij bijna tien jaar (2008-2017) de fanshop runde, heeft Peter Goedbloed (naast voorzitter van de fanclub ook eigenaar van NBD Sports) besloten om de webshop te verkopen.

Desgevraagd zegt Peter:
"Ik heb de Barcelona Fanshop verkocht, omdat ik er, door sterk groeiende drukte met andere werkzaamheden, steeds minder tijd voor had. Bovendien ben ik met m'n bijna 62 jaar al heel langzaam aan het nadenken over mijn pensionering. De fanshop kreeg daardoor niet de aandacht, die deze verdiende. Dat zal met de nog jonge nieuwe eigenaren, Mitch Schuitema en Rick Schagen van M&R Sportshops, heel anders zijn. Zij hebben grootse plannen.

Ik blijf overigens gewoon de fanclub en, onder de vlag van NBD Sports, ook de reizen doen! Daar verandert voorlopig niets aan!

Ik wil alle fanshop-klanten, en in het bijzonder de fanclubleden, bijzonder hartelijk danken voor hun jarenlange support en klandizie."

De nieuwe eigenaren Rick en Mitch zijn erg enthousiast:
"Wij zien het overnemen van de Barcelona Fanshop als een grote uitdaging en kijken er enorm naar uit, om samen met alle relaties, FC Barcelona te blijven supporten. Wij blijven uiteraard orginele Nike FC Barcelona tenues, trainingspakken en official licensed FC Barcelona merchandise aanbieden voor jong en oud. We nodigen iedereen dan ook van harte uit om gauw eens te komen kijken en ons op Facebook te volgen voor meer updates, aanbiedingen en win acties!"

De geheel vernieuwde Barcelona Fanshop heeft een moderne uitstraling en is zeer gebruiksvriendelijk. Om de heuglijke heropening samen met u te vieren, wordt een tijdelijk korting van 20% aangeboden. U kunt hiervoor de hiernavolgende kortingscode gebruiken: Opening18.