Nieuws April 2012

Bedankt, team!

FC Barcelona mag dan uitgeschakeld zijn voor de Champions League en de overige vier competitiewedstrijden spelen zonder uitzicht op de kampioenstitel, maar de steun voor het team is er niet minder om. De ploeg wordt juist bedankt voor alle inzet en de prachtige momenten die ze aan alle culés en voetballiefhebbers over de hele wereld hebben gegeven.

Eerder al deelde FC Barcelona een audiobestand via de officiële website met daarop de geweldige reactie van het publiek in Camp Nou na de definitieve uitschakeling in de halve finale tegen Chelsea (klik hier om dit geluidsfragment te beluisteren).

De dag na de nederlaag kwam de Club met een video getiteld "Gràcies, equip!", een dankbetuiging aan de spelers en coach Pep Guardiola.

Gerelateerd nieuws