Nieuws Juni 2011

Bojan naar Roma

Dinsdag avond is bevestigd dat Bojan de overstap gaat maken naar AS Roma. De Italiaanse club waar oud Barça B coach Luis Enrique sinds kort aan het roer staat had weinig problemen met het tot stand komen van een akkoord met Barcelona. De aanvaller zou een contract gaan tekenen van 2 jaar met een terugkoop optie voor de Blaugranas. De deal is dinsdagavond beklonken in het bijzijn van technisch directeur van Roma, Gabriele Sabatini, technisch directeur van Barça, Zubizarreta en de zaakwaarnemer van Bojan Ramon Sostres. Bojan speelt op dit moment met Spanje onder 21 het EK in Denemarken. Naar alle waarschijnlijkheid zal de Catalaan volgende week afreizen naar Roma om zijn contract te ondertekenen. Met de overgang zou een bedrag van tussen de 10 en 15 miljoen euro gemoeid zijn.