Nieuws Oktober 2017

Champions League Barça vs Olympiacos

Barça kan met een overwinning een flinke stap maken richting kwalificatie naar de volgende ronde van de Champions League. Olympiacos komt naar Camp Nou met de hoop op een gelijkspel,want dat heeft het team nodig om hun kansen in groep D levendig te houden. De grieken hebben hun eerste 2 wedstrijden verloren en verlies in de wedstrijd betekent dat het door Takis Lemonis gecoachte team zakt naar de laatste plek in de poule.De wedstrijd gaat van start woendagavond om 8:45 CET.

Team Nieuws

Van Arda Turan, Ousmane Dembélé en Rafinha was het al bekend dat zij geblesseerd zijn.Jordi Alba haakte ook af na de training van dinsdag. Aleix Vidal en Thomas Vermaelen behoren ook niet tot de selektie De selektie bestaat uit: Ter Stegen, Semedo, Piqué, Rakitic, Sergio, Denis, Iniesta, Suárez, Messi, Cillessen, Mascherano, Paulinho, Deulofeu, Paco Alcácer, Digne, Sergi Roberto, André Gomes en Umtiti.

Historie

Dit is de eerste ontmoeting in competitie tussen beide teams , ze hebben wel 2 keer in 1962 vriendschappelijk tegen elkaar gespeeld. Barça won de eerste partij met 2-0 en de return werd met 1-0 verloren.

Foto: www.fcbarcelona.com