Nieuws Oktober 2008

Contractverlenging Eto'o?

Naar verluidt wil Barça het contract van spits Samuel Eto’o graag verlengen. Opmerkelijk aangezien de aanvaller, welke nog een contract heeft tot 2010, mocht afgelopen zomer nog uitkijken naar een andere club. Dit jaar speelt Eto’o echter weer een belangrijke rol in het elftal van Josep Guardiola. Na 6 competitiewedstrijden staat de teller alweer op 5 doelpunten en in de Champions League op 2 goals (2x tegen Wisla). Het huidige contract van de Kameroener, die in 2004 naar Barcelona kwam, bevat een afkoopsom van 150 miljoen euro.

Daarnaast nog wat nieuws van het trainingsveld waar Alexander Hleb terugkeerde na een blessure. Tegenover de terugkeer van Hleb staat het uitvallen van Pedro bij Jong Spanje. De aanvaller zal er naar verwachting 4 weken uit zijn met een hamstringblessure.