Nieuws November 2010

Copa del Rey

In de loting tussen de laatste 16 clubs voor de Copa del Rey is FC Barcelona donderdag gekoppeld aan Athletic Bilbao. De eerste wedstrijd wordt in Nou Camp gespeeld in de week voor kerst en de return volgt op 5 of 6 januari in het San Mamés stadion van Bilbao, dat ook wel bekend staat als La Catedral.

Als Barcelona Bilbao verslaat, dan wordt Betis Sevilla of Getafe de volgende tegenstander in de kwartfinales. De kwartfinales worden dan gespeeld in de week van 10 januari 2011, in Nou Camp, en de return volgt een week later uit bij Betis of Getafe.

In de halve finales kunnen Almeria, Mallorca, Cordoba of Deportivo de tegenstander worden van FC Barcelona en deze staan gepland in de week van 24 januari en de week van 31 januari voor de returns.

De finale van de Copa del Rey is dit seizoen op 20 april. In de finale kan Barça een tegenstander treffen uit de andere speelhelft: Valencia, Villarreal, Real Madrid, Levante, Atlético Madrid, Espanyol, Sevilla of Malaga.

Alle wedstrijden laatste 16:
Barça - Athletic Bilbao
Betis - Getafe