Nieuws Juni 2013

Cuenca maanden aan de kant

Isaac Cuenca heeft de afgelopen week een kijkoperatie ondergaan aan zijn rechterknie, omdat er kraakbeen problemen waren. Hierdoor zal hij drie tot vier maanden uitgeschakeld zijn. De problemen weerhielden hem al een aantal maanden van het voetballen. Vanaf januari was de Catalaan verhuurt aan Ajax en hij heeft bij de Nederlands Kampioen maar weinig wedstrijden gespeeld.

De aanvaller mistte door vergelijkbare knieproblemen ook al de start van het seizoen 2012/13. Bij Barça kwam hij niet aan spelen toe. Ook de verhuur periode bij Ajax werd geen succes, omdat hij ook daar vanwege blessureleed maar weinig aan spelen toe kwam. In het seizoen 2011/12 maakte hij zijn debuut en dat seizoenspeelde hij 30 wedstrijden en wist hij 4 doelpunten te maken voor het team.