Nieuws Maart 2023

De dames betreden Camp Nou

Spotify Camp Nou organiseert weer een dameswedstrijd, waarbij een plaats in de Europese halve finale de doelstelling is

Na vorige week met 1-0 te hebben gewonnen in de heenwedstrijd van de kwartfinale van de UEFA Women's Champions League in het Stadio Olimpico in Rome, heeft FC Barcelona een voorsprong en dit keer met thuisvoordeel. De aftrap is om 18.45 uur CET.

Maar de runner-up van de Italiaanse competitie, die Roma voor de eerste keer ooit willen winnen, lieten zien dat ze inderdaad een zeer solide ploeg zijn, en er zal nog een goede prestatie nodig zijn als de Catalanen door willen gaan naar de halve finales, voor een ongekend vijfde jaar op rij.

Ze komen in de wedstrijd na opnieuw een nipte overwinning, 1-0 tegen Real Madrid in de Clásico voor vrouwen, in wat een zeer spannende week blijkt te worden voor de ploeg die wordt gecoacht door Jonatan Giráldez.

Foto: www.fcbarcelona.com