Nieuws Augustus 2013

De nieuwe club card is uit!

De seizoensvoorbereiding zit erop en met uitzondering van een laatste internationale onderbreking in het midden van de week staat FC Barcelona op het punt aan het seizoen 2013/14 te beginnen. De blaugranas staat een enerverend seizoen te wachten. Niet alleen staan ze onder leiding van een nieuwe coach, maar ook hebben zij een nieuwe topper in hun midden met de komst van Neymar Junior. Men verwacht daarnaast nog altijd een tweede aanwinst in de verdediging te kunnen verwelkomen, en die spanning neemt met de dag toe nu de deadline voor het sluiten van de transfermarkt dichterbij komt.
Verrassend genoeg geeft ook het nieuwe voetbaltenue van Barça een bijzondere glans aan het aankomende seizoen. Het uittenue is een ware hit onder de aanhang met het gebruik van de kleuren van de Catalaanse vlag, en is zelfs—nog voor het seizoen begonnen is—het best verkochte uittenue ooit.

Natuurlijk zijn de verwachtingen jegens Neymar hoog gespannen. Men kijkt uit naar zijn samenwerking met de Catalaanse sterren, maar vooral het samengaan met Leo Messi. Tijdens de voorbereiding is het duo al even gespot en het Braziliaanse talent heeft hier en daar al een glimp laten zien van zijn kunnen. Ook wist hij al zijn eerste doelpunt in het blaugrana tenue te scoren. Hoe passend dan ook dat Neymar straalt op de nieuwe club card van de Fan Club Barcelona! Ook wij verwachten veel van het jonge talent, en we hopen van harte dat het de verwachtingen waar kan maken.
Met het uitkomen van de nieuwe club card is de fanclub klaar voor het nieuwe seizoen. U ook?

Bent u nog geen lid en zou u ook graag de club card ontvangen? Kijk dan nu hier en wordt snel lid!