Nieuws November 2011

Eindhovenaren spelen tegen zaalvoetbalteam FC Barcelona

In het Nederlands zaalvoetbal wordt op dit moment geschiedenis geschreven door de Eindhovense club CFE Ciba/VDL Groep. De regerend landskampioen schaarde zich enige tijd geleden bij de beste zestien teams van Europa en mag het nu gaan opnemen tegen gastheer FC Barcelona/Alusport, Araz Naxçivan (Azerbeidzjan) en ERA-Pack Chrudim (Tsjechië). De winnaar van deze Eliteronde plaatst zich voor de Final Four in april 2012.

Op zaterdag 12 november wordt in het Indoor Sportcentrum in Eindhoven vanaf 16.00 uur een veelomvattend programma gepresenteerd, met als klapstuk om 19.30 uur de competitiewedstrijd tegen FCK/De Hommel uit Den Bosch.

Het bestuur van Club Futsal Eindhoven nodigt al onze leden uit om deze topzaalvoetbalwedstrijd bij te wonen! Voor nadere achtergrondinformatie en het aanvragen van gratis kaarten kijkt u op www.clubfutsaleindhoven.nl.