Nieuws April 2012

El Clásico in het GelreDome!

De fanclub organiseert weer, voor de leden én hun introducés, een penyabijeenkomst van 21 of 22 april a.s. om gezamenlijk naar de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid te kijken.

Deze keer is de penyabijeenkomst in het GelreDome stadion van Vitesse. Zodra de aanvangstijd definitief door de LFP is vastgesteld, wordt dit uiteraard op de website van de fanclub vermeld. Het verschil in punten is te overbruggen, maar daarbij heeft het team van Guardiola wel een overwinning tegen de Koninklijke bij nodig. Het beloofd een historische avond te worden die u niet kunt missen!

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het GelreDome stadion van Vitesse rondgeleid te worden. Vanzelfsprekend wordt er ook een Indisch avondbuffet verzorgd en natuurlijk sluiten we de penya af met een loterij met weer tal van prachtige prijzen. Parkeren is bij Vitesse geen enkel probleem. U kunt uw auto kosteloos voor de deur kwijt. De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Natuurlijk zijn uw introducés (vrienden, familie, collega’s, teamgenootjes, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

U kunt zich hier opgeven voor de penyabijeenkomst in Arnhem. U komt toch ook?