Nieuws Augustus 2013

Fàbregas geblesseerd

De laatste tour van FC Barcelona in de seizoensvoorbereiding is voor Cesc Fàbregas op vervelende wijze afgelopen. Terug in Barcelona met zijn teamgenoten onderging de Spanjaard zondagmorgen medische testen om te zien hoe ernstig zijn blessure is, die hij opliep in de wedstrijd van zaterdag tegen Maleisië XI.

De clubdoctoren hebben nu officieel laten weten dat Cesc zijn rechterenkel verstuikt heeft. Ze hebben tevens contact opgenomen met de Spaanse voetbalfederatie om hen te adviseren Cesc niet op te nemen in de nationale selectie, zodat hij behandeling kan ondergaan in Barcelona.
Cesc is een van de vijf spelers van FC Barcelona die bondscoach Vicente del Bosque heeft opgeroepen voor de wedstrijd tegen Guayaquil van woensdag.