Nieuws Februari 2016

Gaat u mee naar Barcelona?

Met de tweede seizoenshelft lang en breed onderweg komen ook de volgende voetbalreizen van de Fan Club Barcelona, in samenwerking met NBD Sports, dichterbij.

Een fijn hotel, geregeld vervoer en een vrije dag in de Catalaanse hoofdstad zijn op zichzelf redenen om mee te gaan, maar de meeste aandacht gaat natuurlijk uit naar het (Catalaanse) voetbal! Een rondleiding door Camp Nou en een aansluitend bezoek aan het indrukwekkende FCB Museum, met als eindstation de Megastore met meer Barça-merchandise dan je kunt dromen. En natuurlijk als hoogtepunt een thuiswedstrijd in het imponerende Camp Nou.

Zie met eigen ogen wat de blaugranas presteren tegen Getafe (maart), in de kraker tegen Valencia (april), of de altijd enerverende stadsderby tegen Espanyol (mei). Of ga gezellig mee naar het veelbelovende affiche tegen Arsenal (16-17 maart). Er is nog plek!

Klik hier voor meer informatie de data en prijzen van dit seizoen. Wij hopen u te mogen verwelkomen op een van onze reizen!