Nieuws Juli 2019

Griezmann is aangekomen

Antoine Griezmann is in Barcelona gearriveerd, en zodra hij aangekomen was sprak hij met Barça TV. “Ik ben zeer gelukkig”,vertelde hij. “Ik kijk er heel erg naar uit om aan met het team aan de slag te gaan en mijn teamgenoten te ontmoeten. Het is voor mijn een mooie nieuwe uitdaging met nieuwe doelen. Ik hoop dat ik bij Barça net zo goed ga presteren als ik bij mijn vorige clubs en land heb gedaan.” “La Liga, de Copa, de Champions League.. Dit zijn de doelen van de club en van mij, en ik hoop deze hier te winnen.”

Hoewel hij aangaf er naar uit te kijken om samen met zijn landgenoten Umtiti,Dembélé en Lenglet te spelen,sprak de oud speler van Atlético Madrid over het vooruitzicht om naast de Leo Messi te spelen. “Ik verheug me erop om hoe hij dagelijks is op de training. Het naast hem te mogen spelen geeft mij nu al heel veel vreugde.” “Ik was erop gebrand om hier te komen, niet alleen voor mij maar ook voor mijn familie, het is een hele grote club en ik hoop dat ik mijn steentje erin kan bijdragen dat Barça nog groter wordt. Alles voor mij is prachtig en het vooruitzicht om met de trainer en mijn teamgenoten in Camp Nou maakt me erg blij, samen gaan we mooie toekomst tegemoet.”

Foto: www.fcbarcelona.com