Nieuws September 2014

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag is de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus morgen (zaterdag) op de mat zien vallen.

De redactie heeft er een flinke kluif aan gehad om de haast oneindige stroom van nieuwe spelersaankopen die FC Barcelona in de zomerperiode binnenhaalde in kaart te brengen. De introductie van de aanwinsten neemt zodoende een groot deel van het clubblad in beslag. Van coach Luis Enrique tot aan Douglas Pereira dos Santos, ze worden allemaal aan u gepresenteerd, waarbij de nieuwbakken blonde Kroatische middenvelder Ivan Rakitić middels een interview verder wordt uitgelicht.

De fors gerenoveerde selectie gaat onder leiding van Enrique op zoek naar nieuw elan. Niet alleen in de Primera División, maar ook in de Champions League, waar het voor de tweede achtereenvolgende keer Ajax zal treffen in de poulefase. De interessante loting met ook Paris St. Germain en Apoel Nicosia krijgt uiteraard de nodige aandacht in ons magazine, dat zoals in iedere eerste uitgave van het seizoen is voorzien van een uitklapposter. De selectiefoto was op het moment van het ter perse gaan nog niet voorradig, waardoor voor twee prachtige spelersfoto’s is gekozen.

Via de bekende vaste rubrieken ‘Achter de schermen’, ‘Toeristisch Barcelona’ en de ‘Jeugdrubriek’ sluiten we af met een mooi interview met ex-blaugrana Ronald de Boer, die niet alleen terugkijkt op zijn verblijf in Catalonië, maar ook zijn deskundige visie geeft op de huidige selectie van FC Barcelona.

Klik hier om het nieuwe magazine te bekijken.