Nieuws Juli 2015

Het nieuwe magazine is uit

Vandaag wordt de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus morgen (donderdag) op de mat zien vallen. De productie van dit nummer is helaas een paar dagen vertraagd, waardoor het blad nu net over de grens van de seizoenswisseling zal worden bezorgd.

Deze keer ontvangen de leden een waar kampioensnummer waarin we volop de tweede Triplete in de geschiedenis van FC Barcelona vieren! In het seizoensoverzicht blikken we uitgebreid terug en nemen we u, via allerlei hoogte- en dieptepunten, mee van het prille begin naar het grandioze slotstuk. Met een prachtig interview en schitterende foto’s nemen we in stijl afscheid van clublegende Xavi. U kunt de spectaculaire finales Copa del Rey en Champions League herbeleven in de respectievelijke verslagen en uitvoerig lezen over het debuutseizoen van Luis Suárez, met natuurlijk aandacht voor het supertrio MSN. Ook vindt u een analyse van trainers in het buitenland met een Barça-verleden, die elkaar dit seizoen in de Champions League troffen en goed waren voor veel doelpunten: toeval? De rubriek ‘Achter de Schermen’ is voor het laatst, met de schijnwerpers op onze jongste vrijwilligers Maarten en Jacco. In hun Jeugdrubriek kunt u uw Barça-kennis testen met een kennisquiz.

Klik hier om het nieuwe magazine te bekijken.