Nieuws April 2010

Het nieuwe magazine is uit

Het nieuwe fanclubmagazine is vandaag verschenen. In deze uitgave een exclusief interview met spits Zlatan Ibrahimovic en bijzondere artikelen over het zes-doelpunten-record van Pedro, de 100 doelpunten van Messi en de digitalisering van het museum. Verder een interessant vergelijk tussen rechtsbacks Dani Alves en Beletti, leuke verslagen van alle resterende fanreizen van dit seizoen, prachtige specials over Pep Guardiola en la Moreneta en aandacht voor stichting de NEES van erelid Johan Neeskens en de nieuwe film Johan Primero van de hand van alweer een Johan (Kramer). Verder een exclusief interview met Jiskefetter en bekend schrijver Herman Koch en items over het Marc van Bommel talenten adoptieplan en de aanstaande presidentsverkiezingen. De middenposter is dit keer een prachtige weergave van een feestvierende (en alsmaar scorende) Lionel Messi, gemaakt door onze eigen huisfotograaf Arnold Velders.

Bekijk het magazine...
(het "laden" duurt even, maar u krijgt dan ook iets moois te zien!)