Nieuws Maart 2014

Het wordt spannend !!

Na de winst zondag in de Clásico werd afgelopen woensdag ook de thuiswedstrijd tegen Celta de Vigo met 3-0 gewonnen. Doordat Real Madrid uit bij Sevilla de punten liet liggen staat FC Barcelona nu op de tweede plaats in de Primera División, slechts één punt verwijderd van de koploper. Met nog 8 speelronden te gaan zijn er nog drie ploegen die aanspraak maken op de titel en heeft de ploeg van Messi, Xavi en Iniesta voor het veroveren van de eerste plaats elk punt hard nodig. De laatste beslissende wedstrijden beloven dan ook bijzonder spannend te worden en u kunt bij één van deze wedstrijden zijn !!

In samenwerking met partner NBD Sports organiseert de Fan Club Barcelona begin april een fanreis naar de wedstrijd FC Barcelona – Real Betis. Alleen de aanblik van een vol Camp Nou is al een ervaring op zich. Natuurlijk heeft u tijdens het weekend ook ruimschoots de tijd om de stad Barcelona te bezoeken en te genieten van alles wat zij te bieden heeft. De reisbegeleiding helpt u hierbij graag op weg. Velen gingen u al voor. Enkele positieve reis-ervaringen kunt u terug vinden op: http://www.fanclubbarcelona.nl/reiservaringen_24.html