Nieuws November 2009

Ibrahimović niet tegen Bilbao

Er hangt een groot vraagteken boven de beschikbaarheid van Ibrahimović in de komende belangrijke week voor FC Barcelona. De Zweed kampt nog altijd met klachten aan zijn linker hamstring, waardoor hij zeker komende zaterdag niet van de partij zal zijn in de uitwedstrijd van Barça tegen Atlethic Bilbao.

Zlatan kreeg de eerste klachten na het gewonnen thuisduel tegen Mallorca, zegde af voor de oefeninterlands met Zweden en zag de situatie woensdag op de training niet verbeteren toen hij een verkeerde beweging maakte.

Het medische apparaat van Barcelona draait overuren om de spits op tijd fit te krijgen voor de belangrijke Champions League wedstrijd tegen zijn oude club Inter. Ook zijn inzetbaarheid tegen Real Madrid, volgende week zondag 29 november, is onzeker.