Nieuws Oktober 2017

Iniesta en FC Barcelona

Video interview: Andrés Iniesta praat over het heden en verleden bij FC Barcelona

De middenvelder van Barça, die onlangs een contract voor het leven ondertekende, spreekt over hoe hij in de loop der jaren gegroeid is. Andrés Iniesta kwam als 12-jarig jochie bij FC Barcelona en groeide uit tot één van de iconen van de club.

"Ik ben een persoon die duidelijke ideeën heeft, en vanaf de dag dat ik bij Barça kwam was mijn enige missie om te triomferen met Barça."

Missie: Volbracht!

De 33-jarige middenvelder, die 15 jaar geleden debuteerde in het eerste team van FC Barcelona, heeft in al die jaren al 30 trofeeën gewonnen. Iniesta is een succesverhaal. Maar het ging niet gemakkelijk aldus Iniesta.

"Mijn begin bij het eerste team was niet makkelijk, maar ik wist dat ik hier wilde triomferen, hoe moeilijk het ook was hoezeer ik ook speelde."

Bekijk HIER het volledige interview.

Foto: www.fcbarcelona.com