Nieuws Januari 2014

Iniesta en Puyol trainen weer mee

Op de training van maandagochtend waren Andrés Iniesta en Carles Puyol weer van de partij met de rest van de selectie. Beide spelers misten de competitiewedstrijd tegen Málaga (3-0), maar trainden weer volop mee. Ook Alex Song en Martín Montoya, die eerder wat kleine tikken opliepen, waren er weer.

De spelers die tegen Málaga speelden, deden licht trainingswerk, inclusief Pedro Rodríguez, die tijdens de wedstrijd een tik kreeg. Dongou en Ortolà van Barça B, en Enguene en Ebwelle uit Juvenil A vulden de trainingsselectie aan.

Dinsdagochtend staat er wederom een training op het programma. Inmiddels is de aandacht gevestigd op woensdagavond, wanneer Barça in de kwartfinales van de Spaanse beker Levante in Camp Nou ontvangt.