Nieuws Mei 2011

Iniesta inzetbaar

De held van Stamford Bridge 2009 is naar alle waarschijnlijkheid gewoon inzetbaar in de halve finale tegen Madrid. Iniesta liet het eerste duel verstek gaan vanwege een blessure aan zijn rechterbeen. Guardiola kon afgelopen weekend al beschikken over de middenvelder maar hield hem uit voorzorg nog aan de kant. Ook Puyol was afwezig in het duel tegen Real Sociedad. Hij zal waarschijnlijk tegen Madrid de linksback positie gaan bekleden. De vermoedelijke opstelling is: Valdés, Alves, Mascherano, Piqué, Puyol, Xavi, Busquets, Iniesta, Pedro, Messi en Villa. Met de geschorste Pinto zal Guardiola moeten gaan kiezen voor de tweede doelman. Zowel Oier als Miño, doelmannen van Barça B, trainden mee met het eerste. Later zal bekend worden voor welke doelman hij heeft gekozen.