Nieuws Juli 2012

Internationals keren terug van vakantie

Voor de Barça spelers die het Europees kampioenschap hebben gewonnen keren maandag terug van hun vakantie. Maandag morgen ondergaan Valdés, Piqué, Cesc, Pedro, Busquets, Iniesta en Xavi medische testen. ’s Avonds zullen zij voor het eerst gaan trainen onder leiding van Vilanova. Ook Puyol zal samen met zijn collega internationals een medische test ondergaan. De rest van de week zal bestaan uit intensieve trainingen in aanloop naar de volgende oefenwedstrijd, op zaterdag 4 augustus tegen Paris Saint-Germain in het Parc des Princes.

De enige afwezigen zijn nog, de nieuwe aanwinst Jordi Alba, Montoya en Tello. Deze drie spelers doen met het Spaanse elftal mee aan de Olympische spelen in Londen. In de eerste wedstrijd hebben zij met 0-1 verloren van Japan. Tello mocht alleen de laatste 10 minuten in deze wedstrijd meespelen, terwijl de andere twee de gehele wedstrijd hebben gespeeld.