Nieuws Maart 2014

Jordi Alba weer terug

Komende zondag om 21.00 uur speelt Barça in het eigen Camp Nou voor de Primera División tegen Almería. Voor dit duel heeft Tata Martino de selectie bekend gemaakt.
Isaac Cuenca (hamstring), Gerard Piqué (dijbeen) en José Manuel Pinto (rug) zijn allen geblesseerd en zijn daarom niet geselecteerd. Martín Montoya, Sergi Roberto en Ibrahim Afellay zijn om tactische redenen niet aan de selectie toegevoegd.

Jordi Alba is na een week weer terug bij de selectie. De linkerverdediger raakte na de heenwedstrijd in de achtste finale tegen Manchester City licht geblesseerd aan zijn hamstring.

De wedstrijdselectie bestaat uit: Valdés, Cesc, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar Jr, Mascherano, Bartra, Sergio, Song, Jordi Alba, Tello, Adriano, Alves en Olazábal.