Nieuws Juni 2011

Klap voor Messi

`s Werelds beste voetballer blijkt niet overal even populair te zijn. Messi geniet momenteel van een welverdiende vakantie in zijn thuisland Argentinië en daar blijkt ten minste een fan te zijn die niet gelukkig is met hem.

Messi besloot om met twee vrienden te gaan eten in een restaurant in zijn geboorteplaats Rosario. Al snel kreeg een klas schoolkinderen hier lucht van en de kinderen wachtten hem op om te vragen om zijn handtekening. De wereldster was hiertoe zeker bereid maar was verrast toen hij plotseling een klap in zijn gezicht kreeg. Het bleek om een supporter te gaan van Rosario Central, de rivaliserende club van Newell's Old Boys. Voor laatsgenoemde club speelde Messi in zijn jeugdjaren.

Gelukkig kwam Messi er verder zonder kleerscheuren vanaf en vertrok hij weer zonder er al te veel woorden aan vuil te maken.