Nieuws December 2016

Kom El Clásico kijken!

De stand in de Primera División is ongekend spannend. Real Madrid voert nog de ranglijst aan, maar Barça volgt de koploper op de voet. Dit betekent dat een overwinning in de Spaanse klassieker van groot belang is voor het team van Luis Enrique!!

De klassieker wordt op zaterdag 03 december om 16:15 uur in Camp Nou, de huiskamer van de Catalanen, gespeeld. En natuurlijk organiseert de
Fan Club Barcelona weer voor de leden en introducés een penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar El Clásico (de Klassieker) te kijken.
Deze keer in 'De Cordial', de huiskamer van de fanclub bij NAC Breda.

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, team- en klasgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De kleur WIT is, zoals u vast zult begrijpen, alleen niet welkom ;-)

Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma gaan de zaaldeuren om 14:00 uur open.

Door het vroege tijdstip van de wedstrijd verwachten we veel kids bij de penyabijeenkomst!! En aangezien de Spaanse Klassieker zo vlak voor de verjaardag van Sint Nicolaas is, hebben we de Goedheiligman gevraagd naar Breda te komen. En natúúrlijk neemt Sinterklaas voor ieder kind een leuk Barça-kado'tje mee!! Kom het feest gezellig bij ons vieren!

De mooist uitgedoste (kleine) Barça-fan ontvangt een speciale prijs, dus zorg voor een mooie Blaugrana outfit!! Is uw Barça-garderobe nog niet bijzonder genoeg?
Dan kunt u HIER bij de Barcelona Fan Shop uw outfit compleet maken!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon.
Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij met prachtige officiële Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!

U komt toch ook?