Nieuws December 2016

Laatste training 2016

Barça heeft dinsdag de laatste keer getraind voorafgaand aan de laatste wedstrijd van 2016. De Blaugranas trainde s'ochtends in het Ciutat Esportiva de laatste keer voor de kerstvakantie om zich optimaal voor te bereiden op de 2de wedstrijd van de Copa del Rey tegen Hércules waarin Barça zich hoopt te kwalificeren voor de laatste 16.

Alle beschikbare eerste elftal spelers namen deel aan de training behalve Messi, Suárez, Neymar Jr en Piqué die toestemming kregen om hun vakantie vervroegd te starten na de derby van Barcelona.
Luis Enrique selecteerde voor de training daarom zes spelers uit de U19team: Marc Cucurella, Carles Pérez, alex Collado, Jordi Tur, Oriol Busquets en Oriol Rey.

Barça-Hércules zal gespeeld worden op woensdag om 22:00 CET .
Na afloop van deze wedstrijd zal de ploeg genieten van een welverdiende pauze voordat ze weer aan het werk gaan op 30 december.
Dan start de voorbereiding op de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar.