Nieuws Oktober 2010

Laatste training van de week

Vrijdagochtend hadden de spelers FC Barcelona die niet opgeroepen zijn voor interlandwedstrijden de laatste training van de week op het veld van het Ciutat Esportiva. José Manuel Pinto, Éric Abidal en Seydou Keita trainden met vijf jongelingen van Barça B: keeper Jordi Masip, centrale verdediger Marc Muniesa (die geschorst is voor de wedstrijd tegen Tenerife), verdediger Carles Planas, middenvelder Víctor Vázquez en aanvaller Benja. Xavi end Pedro trainde apart volgens hun herstelprogramma’s.

Coach Pep Guardiola onthulde na de vrijdagtraining dat de spelers een weekend vrij hebben gekregen om uit te rusten en te herstellen aangezien er geen wedstrijd op het programma staat voor het eerste elftal. De volgende training is maandagavond om 19:00 uur.