Nieuws Maart 2013

Loting kwartfinales vrijdag 15 maart

Terwijl Can Barça nog bijkomt van de magische comeback in Camp Nou wordt er ook vast vooruitgekeken naar de kwartfinales waarvoor Barça op zinderende wijze een plek heeft bemachtigd. Aanstaande vrijdag 15 maart zal in Nyon (Zwitserland) de loting plaatsvinden die zal bepalen tegen wie Barça het in de volgende ronde moet opnemen. De loting is geheel open; oftewel, geen team staat al vast en teams uit dezelfde competitie kunnen tegen elkaar geloot worden.
Tot dusver hebben FC Barcelona, Real Madrid, Borussia Dortmund, Paris Saint-Germain, Juventus en Galatasaray zich gekwalificeerd voor de laatste acht. De wedstrijden van woensdagavond tussen Málaga en Porto, en daarnaast Bayern München en Arsenal zullen uitmaken welke twee laatste teams zich bij dit rijtje zullen voegen.
De eerste wedstrijd van het tweeluik zal gespeeld worden op 2 of 3 april, en de return volgt een week later op 9 of 10 april.

De loting voor de kwartfinales Champions League zal om 12:00u live worden uitgezonden op UEFA.com en Eurosport. Ook via onze twitter kun je vrijdag op de hoogte blijven van de laatste stand van zaken.