Nieuws November 2016

Matchday!

Dinsdagavond staat het Champions League duel tegen Manchester City op het programma. In het City of Manchester Stadium begint wedstrijd om 20.45 uur.

Voorafgaand aan het duel heeft Luis Enrique een persconferentie gegeven. De coach van Barça verwacht een zelfde wedstrijd als het vorige duel tussen de beide teams, twee weken geleden. “Zowel Pep Guardiola als ik hebben dezelfde filosofie over voetbal. Daarom zal het net zo zijn als twee weken geleden”, aldus Lucho, die vervolgde met: “We zullen positioneel goed moeten staan tegen Manchester City en de druk hoog moeten houden, dan maken we kans om te winnen.”

Grote afwezigen in de selectie voor deze wedstrijd zijn Gerard Piqué, Andrés Iniesta (knie), Jordi Alba, Aleix Vidal en Jérémy Mathieu (rechtervoet) wegens blessures. De wedstrijdselectie bestaat uit: Ter Stegen, Cillessen, Masip, Rakitić, Busquets, Denis Suárez, Arda Turan, Luis Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Paco Alcácer, Lucas Digne, Sergi Roberto, André Gomes, Umtiti, Aleñá, Nili en Marlon.

Video’s: www.fcbarcelona.cat

Gerelateerd nieuws