Nieuws Januari 2017

Mee naar FCB - PSG?

Wil jij ook een keer zo'n fantastische Champions League wedstrijd van FC Barcelona meemaken? En Messi, Suárez en Neymar, de beste aanval ter wereld, met eigen ogen bewonderen?

Dat kan nu, want onze reizenpartner NBD Sports heeft een beperkt aantal kaarten weten te bemachtigen voor de Champions League wedstrijd en daar, in samenwerking met de fanclub, een arrangement voor uitgezet.

Twee dagen in Barcelona met natuurlijk als hoogtepunt de wedstrijd FC Barcelona - Paris Saint-Germain is wat dit bijzondere arrangement jou biedt. Inbegrepen is:
- de heenvlucht op woensdag 8 maart (vertrek 10.05 uur);
- de terugvlucht op donderdag 9 maart (vertrek 18.00 uur);
- vervoer tijdens het verblijf;
- een overnachting inclusief ontbijt in een 4-sterren hotel;
- een toegangskaartje, eerste of tweede ring, voor de wedstrijd;
- reisbegeleiding vanuit de fanclub.

Vanwege de relatief vroege heenvlucht en de latere terugvlucht wordt op beide dagen een bezoek gebracht aan de stad! Dit biedt je de gelegenheid om op de donderdag de stadiontour te doen en/of, naast het voetbal, ook te genieten van de bijzondere stad Barcelona en een aantal van haar prachtige toeristische attracties.

Meer informatie over deze Champions League-reis, onze weekendreizen, onze individuele reizen en over hoe je dit seizoen bovendien € 250,00 kunt winnen, vind je HIER.