Nieuws November 2010

Meld je aan voor El Clásico!

De fanclub organiseert weer, voor de leden en hun introducés, een penyabijeenkomst op maandag 29 november om gezamenlijk naar de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid te kijken. Ook niet-leden zijn dit keer van harte welkom.

Voordat de wedstrijd begint om 21.00 uur is het mogelijk om (gratis) door het Rat Verlegh stadion van NAC Breda rondgeleid te worden.

Het is ook mogelijk om deel te nemen aan het buffet zodat u na uw werk bij ons een hapje kunt eten. De kosten voor het altijd voortreffelijke Bredase buffet zijn slechts € 15,- per persoon. Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma (o.a. buffet en rondleidingen) gaan de zaaldeuren om 17.30 uur open.

U kunt zich hier aanmelden voor de penyabijeenkomst in Breda. De entree is € 5,00 en daarvoor krijgt u bij aankomst drie loten voor deelname aan de loterij (met weer hele mooie prijzen) en één lot voor deelname aan de blinde pool.

Kledingvoorschrift: Blaugrana en in ieder geval niet de kleur wit.