Nieuws November 2011

Meld je aan voor El Clásico!

Op zaterdag 10 december om 22:00 uur staat de wedstrijd Real Madrid - FC Barcelona op het programma. De fanclub organiseert weer, voor de leden én hun introducés, een Penyabijeenkomst om gezamenlijk naar deze Clásico te kijken.

Alle leden, let wel alleen leden, die naar de Penyabijeenkomst van 10 december a.s. komen, krijgen, op vertoon van hun lidmaatschapskaart en zolang de voorraad strekt, een set van twee verzamelmappen cadeau. De oorspronkelijke waarde van een dergelijke set is € 28,75.

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het Rat Verlegh stadion van NAC Breda rondgeleid te worden. Vanzelfsprekend wordt ’s avonds het aloude bekende en altijd uitstekende Indische "NAC avondbuffet" verzorgd voor € 15,00 p.p. en natuurlijk sluiten we de Penya af met een loterij met weer tal van prachtige prijzen. Parkeren is bij NAC geen enkel probleem. U kunt uw auto kosteloos voor de deur kwijt.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 p.p. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Natuurlijk zijn uw introducés (vrienden, familie, collega’s, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger! U kunt zich hier aanmelden voor de Penyabijeenkomst in Breda. U komt toch ook?

Tot ziens in Breda!