Nieuws Juni 2013

Messi start vanaf de bank

Vrijdagavond speelt Argentinië een WK kwalificatie duel tegen Colombia en dinsdagavond tegen Ecuador. De Argentijnse bondscoach, Alejandro Sabella, had de geblesseerde Messi enkele weken geleden opgeroepen voor deze wedstrijden, ondanks zijn blessure. De topscorer van Barça speelde de laatste weken van het seizoen niet vanwege een spierblessure.

In aanloop naar het duel tegen Colombia wist de bondscoach te melden dat de kleine aanvaller inmiddels fit is verklaard door de medische staf van Argentinië, maar dat hij geen risico wil nemen met de Barça speler. Daarom wordt Messi wel opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Colombia, maar zal hij zeker niet aan de wedstrijd beginnen en Sabella zal hem alleen inbrengen als dit echt nodig is.