Nieuws Juni 2013

Pre-order nu het nieuwe uittenue!

Het nieuwe uittenue is nu als pre-order te bestellen bij de Barcelona Fan Shop.

Het uitshirt heeft dezelfde verticale banen als het thuisshirt, maar dan in de kleuren rood en geel, een duidelijke verwijzing naar de Catalaanse identiteit van de Club. Al met al zeer de moeite waard om even een kijkje te nemen.

Inmiddels is ook het thuisshirt met lange mouwen als pre-order te bestellen.

Voor zowel het uittenue als het thuisshirt met lange mouwen heeft Nike 24 juni opgegeven als leverdatum. Het baby uittenue is leverbaar vanaf 3 juli.

Bent u lid van de Fan Club Barcelona? Dan krijgt u maar liefst 7,5% korting op alle producten uit de Barcelona Fan Shop! En last but not least! Voorkom dat u een namaakshirt koopt of een shirt met niet-originele bedrukking! Weet in ieder geval dat alle producten en bedrukkingen van de Barcelona Fan Shop origineel en authentiek zijn!