Nieuws Mei 2013

Presentatie Neymar op 3 Juni

Barça zal de nieuwse aanwinst Neymar da Silva op maandag 3 juni presenteren. Voordat de jonge Braziliaanse aanvaller zijn handtekening onder het vijf jarig contract zal zetten, wordt het supertalent eerst medisch gekeurd. Daarna zal FC Barcelona en Neymar een persconferentie geven, waarna de speler het traditionele welkom krijgt op het veld van Camp Nou. Hier krijgen de supporters van Barça en de internationale pers de kans om de Braziliaanse sterspeler in het echt te zien.

Neymar heeft vrijaf gekregen van de bondscoach Carlos Alberto Perreira van Brazilië om zijn contract bij de Catalaanse club te tekenen. De Braziliaan zal na de vriendschappelijke wedstrijd tegen Engeland, aanstaande zondag om 21.00 uur naar Barcelona afreizen.

Tito Vilanova heeft al te kennen gegeven blij te zijn met de komst van Neymar. “Ik dank FC Barcelona voor het aantrekken van deze grote speler. Bij deze wil ik Neymar ook feliciteren en ik heet hem welkom bij Barça.”