Nieuws Februari 2023

Raphinha blij met 'topvorm'

Braziliaanse spits zegt: "Manchester United is een geweldig team en Barça zal op zijn best moeten zijn"

Raphinha beweert zijn beste voetbal te spelen sinds hij naar Barça kwam. Hij sprak voorafgaand aan de Europa League-confrontatie met Manchester United, een wedstrijd die volgens hem 'een van de beste wedstrijden van het hele seizoen zal zijn'.

"Ik heb mijn beste vorm bereikt", zei hij. "Het is nooit gemakkelijk om naar een nieuwe club te komen waar je nauwelijks iets weet. Ik pas me aan aan de stad, aan de competitie en aan de speelstijl. Maar iedereen heeft me geholpen, mijn teamgenoten, de coach en zelfs de technische staf.

Raphinha voegt eraan toe dat "Manchester United een van de beste teams ter wereld is. Ze hebben geweldige spelers en ze doen de dingen goed. Ze hebben net als Barça een slechte periode doorgemaakt, maar alle grote clubs krijgen dat af en toe. Het belangrijke is om dingen om te draaien en weer terug te komen met de besten."

Foto: www.fcbarcelona.com