Nieuws December 2013

Replay op de Ziggo Dome

Tijdens de 'Amsterdamse' penyabijjeenkomst in Restaurant Beat presenteerde Replay Nederland, in samenwerking met de Barcelona Fan Shop en de Fan Club Barcelona, de nieuwe casual kledinglijn.

Het bekende Italiaanse modemerk is onlangs sponsor van FC Barcelona geworden. De Barça-spelers gaan sindsdien, tijdens semi-officiële gelegenheden, gekleed in prachtige Replay jeans en dito shirts, beiden voorzien van subtiele blaugrana kenmerken.

Replay pakte op de avond van Ajax - FC Barcelona flink uit met een megapresentatie op de gigantische schermen van de Ziggo Dome. Het hele gebouw stond daardoor in 'lichterlaaie'. In de onderstaande video wordt hiervan beeldend verslag gedaan, met aan het eind nog een paar korte shots in Beat.

De Replay jeans en shirts zijn verkrijgbaar via de Barcelona Fan Shop. Leden van de fanclub ontvangen de reguliere korting van 7,5%.