Nieuws Januari 2014

Selectie voor eerste duel van dit jaar

Gerardo Martino heeft zaterdag de 18 namen bekend gemaakt die mogen hopen op speelminuten tegen Elche (zondag 16.00 uur).

Victor Valdés keert terug onder de lat. De doelman is hersteld van een blessure die hem bijna twee maanden aan de kant hield. Sergio Busquets is geschorst en Dani Alves is nog onvoldoende hersteld van de griep die hij deze week had. Ondanks dat Ibrahim Afellay een goede indruk heeft achtergelaten op de training behoort hij niet tot de selectie voor het eerste competitieduel van het nieuwe jaar. Neymar en Xavi, die de laatste wedstrijd moesten missen zijn er wel bij.

De volledige selectie voor het duel dat morgen in Camp Nou begint om 16.00 uur: Valdés, Pinto, Montoya, Piqué, Fàbregas, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Neymar, Mascherano, Bartra, A. Song, Jordi Alba,Tello, Adriano, Sergi Roberto.