Nieuws Oktober 2013

Speeldatum El clásico bekend

Maandag is de speeldatum en aanvangstijd bekend gemaakt van de eerste El Clásico.
FC Barcelona ontvangt op zaterdag 26 oktober om 18:00 uur Real Madrid in Camp Nou.

Mocht Barça dat weekend nog altijd ongeslagen zijn, dan kan het tegen de Madrilenen de 10e (!!) wedstrijd op rij winnen. Tot nu toe won de ploeg van coach Gerardo Martino alle acht competitieduels. Real Madrid liet tot nu toe al vijf punten liggen en kwam twee keer goed weg in uitwedstrijden tegen Elche en Levante.

Mooi detail is dat FC Barcelona een extra rustdag heeft. De Catalanen spelen op dinsdag 22 oktober uit  tegen AC Milan. Real Madrid kruist een dag later in de Spaanse hoofdstad ook de degens met een Italiaanse topclub, namelijk Juventus.

De Fan Club Barcelona organiseert traditiegetrouw weer voor de leden én hun introducés een penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar de Spaanse klassieker te kijken. Dit keer is de penyabijeenkomst in het Sportcafé van het Mandemakers Stadion van RKC Waalwijk.

Bent u nog geen lid van de Fan Club Barcelona, maar zou u wél graag naar de penyabijeenkomst komen? Meldt u dan HIER aan als lid en kom El Clásico bekijken!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker?
Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!