Nieuws Mei 2016

Steun de Fanclub!

De Fan Club Barcelona wordt volledig gerund door vrijwilligers die gezamenlijk staan voor een professionele werkwijze waarbij het belang van de leden altijd voorop staat. Samen met de VriendenLoterij, die zich inzet voor een sportieve en gezonde samenleving, organiseert de fanclub op donderdag 19 mei een speciale belactie.

Wat kunt u verwachten?

U kunt die dag tussen 19:00 uur en 21:30 uur door een van onze vrijwilligers gebeld worden met het aanbod om vriend te worden van de Fan Club Barcelona door mee te spelen in de VriendenLoterij. We proberen het gesprek zo kort mogelijk te houden, zodat we zoveel mogelijk leden kunnen bellen die avond.

Voor elk lot zijn wij u zeer dankbaar omdat u ons daarmee de mogelijkheid geeft nog meer voor u en onze andere leden te kunnen betekenen, zoals het organiseren van de altijd druk bezochte en super gezellige penyabijeenkomsten!

Wat kunt u winnen?

Een lot kost € 13,25 inclusief Jackpotbonus à € 0,50 per trekking. U maakt dan kans op ruim honderdduizend prijzen in de trekking, waaronder 49 auto’s en geldprijzen oplopend tot € 100.000,-! Er zijn 14 trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus.

Natuurlijk bepaalt u zelf met hoeveel (extra) loten en hoelang u meespeelt. Opzeggen kan op ieder gewenst moment.

Heeft u al loten van de VriendenLoterij?

Maar heeft u daarbij nog niet aangegeven een vriend te zijn van de fanclub? Het is mogelijk om het goede doel bij uw huidige lot(en) van de VriendenLoterij te wijzigen door te bellen met de Ledenservice via 0900 - 300 1400 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00-21.00 uur en zaterdag tussen 10.00-16.30 uur).

Als u niet gebeld wordt, maar ons wel wilt steunen, ga dan snel HIER naar de site van de VriendenLoterij. Ook via deze weg kunt u een lot bestellen voor de Fan Club Barcelona.

Winnen is leuker met de VriendenLoterij.

Voor jou, je vrienden en voor de Fan Club Barcelona!