Nieuws Oktober 2014

Team Luis Enrique compleet

De coach van FC Barcelona heeft weer voor het eerst sinds de interlandperiode de beschikking over al zijn spelers. De laatste internationals, waaronder Lionel Messi, Javier Mascherano en Neymar Jr. keerden woensdag terug naar Barcelona.

Donderdagochtend startte in het Ciutat Esportiva de voorbereiding op de competitie-wedstrijd tegen SD Eibar; zaterdag om 20:00 uur in Camp Nou.

In 2013 wist SD Eibar te promoveren naar de Segunda División A, waar de Baskische club meteen het kampioenschap wist te veroveren. Daarmee promoveerde SD Eibar voor het eerst in de geschiedenis van de club naar de Primera División.

Aan de training namen ook Barça B spelers Munir El Haddadi, Sandro Ramírez en Sergi Samper deel. Douglas Pereira trainde apart van de groep en Rafinha trainde wel met de groep mee ondanks dat hij nog niet volledig hersteld is.

Video: www.fcbarcelona.cat