Nieuws Juni 2020

Training continues

Messi en Ansu Fati trainen apart van de groep wegens blessures terwijl de tijd dringt naar de herstart van de Liga

Quique Setién en zijn team waren vrijdag weer op het trainingsveld nadat ze de vorige dag vrij hadden.

Barça-aanvoerder Leo Messi heeft een kleine blessure aan de rechter hamstring en heeft apart getraind, waarbij hij specifieke oefeningen deed om onnodige risico's te vermijden met slechts acht dagen resterend voordat Barça eindelijk weer wedstrijden gaat spelen. Hij moet over een paar dagen weer bij zijn teamgenoten kunnen zijn.

Alle beschikbare spelers waren in de Ciutat Esportiva, waar ze werden vergezeld door Jorge Cuenca en Kike Saverio, evenals de andere B-teamspelers die de afgelopen dagen met het eerste team hebben gewerkt: Iñaki Peña, R. Araujo , Chumi, Monchu, Riqui Puig, Collado en Ansu Fati. De laatste werkte, net als Messi, vanmorgen individueel.

Voor de zaterdagsessie zullen de spelers opnieuw trainen, maar ongebruikelijk zal deze sessie op het veld in Camp Nou zijn, terwijl Setién probeert zijn spelers klaar te stomen voor de terugkeer naar voetbal, maar met wedstrijden die achter gesloten deuren worden gespeeld.

Foto: www.fcbarcelona.com