Nieuws Oktober 2010

Trouwen in Camp Nou

Trouwen voor de burgerlijke stand en je bruiloft vieren in het stadion Camp Nou. Vanaf heden is het mogelijk. Voor gemiddeld 11.000 euro, waarin de korting voor socios al verwerkt zit,  kan de droom van elke culé werkelijkheid worden. Voor dat geld heeft het bruidspaar zes uur de beschikking over een zaal met voldoende capaciteit. De enige restrictie is dat er op wedstrijddagen, om begrijpelijke redenen, niet getrouwd kan worden en dat de gewenste zaal niet al voor andere gelegenheden in gebruik is maar voor de rest kan er heel veel geregeld worden.

Wil het echtpaar de in 2009 veroverde zes bekers hebben uitgestald dan is dat mogelijk Een rit door de stad in de bus van het eerste elftal. Natuurlijk kan dat. En het betreden van de heilige gras in het stadion vergezeld van de hymne van Barça behoort ook tot de mogelijkheden. Aan dit alles hangt natuurlijk wel een prijskaartje maar daar staat een onvergetelijke herinnering tegenover. En ondanks dat de bruid in het wit gekleed gaat zal niemand daar aanstoot aan nemen.