Nieuws Juni 2013

Vakantie tot 15 juli

De spelers van het team van Tito Vilanova zijn inmiddels aan het genieten van hun welverdiende vakantie. Alleen de spelers die met hun nationale team acteren op het EK voor spelers onder de 21 jaar (Thiago, Montoya, Bartra, Tello en Muniesa) of aan de Confederations Cup deelnemen (Piqué, Fàbregas, Alba, Pedro, Villa, Busquets, Xavi, Valdés, Iniesta, Neymar en Alves) zijn nog niet met vakantie.

Maandag 15 juli keren de spelers terug voor de medische tests in het Ciutat Esportiva Juan Gamper en de voorbereiding op het nieuwe seizoen start met een training op dinsdag 16 juli. De spelers die nu nog voor hun land uitkomen, keren later terug naar Barcelona.

De eerste vriendschappelijke wedstrijd is op 20 juli, om 20:30 uur, in Polen tegen Lechia Gdansk. Klik HIER voor een overzicht van de overige oefenwedstrijden.